2015. június 15., hétfő

Ipswich - Using Technology for Learning English kurzus

Tegnap egy hosszú utazás során megérkeztem Ipswich-be. Egy kéthetes kurzusra érkeztem, ahol a számítástechnikai újdonságok tanórai felhasználásról fogok tanulni. Budapestről reggel indult a gép, a család viszont csak este várt engem, így olyan 5 órát kellett eltöltenem a repülőtéren. Hideg volt, a lehelletem is meglátszott. Este aztán Maria és Tony fogadtak és egy hosszabb beszélgetés után fáradtan dőltem le.
Ma találkoztam a csoporttársaimmal a Suffolk University épületében. Kilencen vagyunk. Két cseh, három spanyol, egy finn, egy svéd, egy észt és én. Délelőtt Gema a helyi oktatásügyi hivatalból  és az angol oktatási rendszerről tartott előadást.  
Délután egy idegenvezető segítségével körbejártuk Ipswich-et. Gyönyörű, hagyományos angol épületeket láttunk és érdekes történelmi eseményekről, személyekről hallhattunk történeteket.
 Érdekes története volt a Silent Street-nek (Csendes utcának). A pestisjárvány idején kihalt az utca és innen kapta a csendes nevet.
A hírességek közül itt élt Geoffrey Chaucer ...
... és Thomas Wolsey.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése